مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 07:472022-04-17اجتماعي

فارس من| نصب سیستم روشنایی سرچم از سال 1400 آغاز شده است


سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: از سال 1400 برای نصب سیستم روشنایی جاده سرچم اقدام شده که با هزینه های آتی این پروژه تکمیل خواهد شد.

-  آیدین هاشمی، سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل در خصوص سوژه فارس من با عنوان ضرورت نصب علایم راهنمایی و رانندگی جاده سرچم اردبیل اظهار کرد: علائم راهنمایی و رانندگی محور سرچم تا حد زیادی رعایت شده است اما باز هم جا دارد تا با اعمال هزینه بیشتر، سطح ایمنی جاده بالاتر رود.

وی افزود: سازمان راهداری به طور مستمر تمامی علائم راهنمایی و رانندگی را در اوقات مختلف سال و با مساعد بودن شرایط جوی بررسی کرده و ضمن نصب علائم جدید، علائم فرسوده را نیز تعویض و جایگزین می سازد.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در ارتباط با اقدام به نصب سیستم روشنایی سرچم گفت: از سال 1400 نسبت به نصب سیستم روشنایی در جاده سرچم اقدام شده که پیمانکار هم پیشرفت خوبی داشته است و با توجه به برنامه ها و هزینه های آتی، امیدواریم نیاز ایمنی جاده را برای سهولت مسافران و همشهریان فراهم آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نصب سیستم روشنایی سرچم از سال 1400 آغاز شده است

فارس من| نصب سیستم روشنایی سرچم از سال 1400 آغاز شده است